Ordenix Uygulamasıyla İşlerinizi Kolayca Yönetin
Ordenix, işletmelerin sipariş, müşteri, ürün, stok ve satış noktalarını tek bir uygulama üzerinden yönetmelerine olanak tanıyan bir verimlilik uygulamasıdır. Kullanıcı dostu arayüzü sayesinde, kullanıcılar ürünlerini ve stoklarını kolayca kontrol edebilir, siparişlerini anlık olarak oluşturup güncelleyebilirler. Uygulama, her siparişin durumunu takip etmeyi ve müşteri bilgilerini düzenlemeyi de mümkün kılar. Ayrıca, birden fazla satış noktasını tek bir panelden yönetme imkanı sunar.
Uygulamanın en dikkat çekici özelliklerinden biri, kullanıcıların tüm iş bilgilerini tek bir yerde merkezi hale getirmeleri ve otomatik süreçlerle zaman kazanmalarıdır. Hataları ve tekrar eden siparişleri önlemek için tasarlanmıştır. Herhangi bir cihazdan, istediğiniz zaman erişim imkanı sunarak, işletmenizi istediğiniz yerden yönetmenize yardımcı olur.